אין לדבר על סקודה סופרב מבלי להתמקד באחד ממוקדי הגאווה – המנוע כמובן. סקודה סופרב מציעה כמה סוגי מנועי טורבו – כולם ללא יוצא מהכלל מציגים ביצועים מעולים לצד צריכת דלק חסכונית. שנפרט? ישנו מנוע בנפח 1.5 ל’ ו150 כ”ס ומנוע בנפח 2.0 ו272 כ”ס פלוס לצד הנעה כפולה. נשמע טוב? בואו נפרט מעט יותר. ובכן המנוע טורבו בנזין (TSI 1.5) בעל הספק של 150 כ”ס, מאיץ ל100 קמ”ש תוך 9.2 שניות, צריכת הדלק המשולבת שלו היא 5.4, המהירות המרבית היא 219 קמ”ש ותיבת ההילוכים היא מסוג DSG7. מצד שני, המנוע טורבו דיזל (TDI 2.0) בעל הספק של 190 כ”ס, מאיץ ל100 קמ”ש תוך 8.3 שניות, צריכת הדלק המשולבת שלו היא 4.7, המהירות המרבית היא 234 קמ”ש ותיבת ההילוכים היא מסוג DSG7.
אם נמשיך לבחון את הנתונים הטכניים של המנוע טורבו בנזין, נמצא שהוא מציע 4 בוכנות, המומנט המרבי הוא 35.6 קג”מ, האורך הוא 486.9 ס”מ, הרוחב הוא 186.4 ס”מ, הגובה הוא 146.9 ס”מ, בסיס הגלגלים הוא 284.1 ס”מ, המשקל העצמי הנו 1,570 ק”ג והוא מכיל כ66 ליטר דלק.
די במבט מרחוק בשביל להבחין שמשהו טוב קורה עם הדגם החדש של skoda superb . הרכב הגדול בעל בסיס הגלגלים המאורך מחזיק בחזית מעודנת ועוצמתית ומעוצב עם קווי מתאר דינאמיים, חישוקי סגסוגת וגג שמש בעל פתיחה חשמלית. מה קורה בפנים? מבט פנימה מגלה מושבים מהודרים, הגה ובלם יד מצופים עור איכותי, קוקפייט וירטואלי, מערכת מולטימדיה מתקדמת, תאורת אווירה פנימית שכוללת תאורת רגליים ותאורת קריאה ועוד, כך שהעיצוב החיצוני בהחלט מעניק טעימה למה שקורה בפנים, כאשר השורה התחתונה היא שסקודה סופרב מנצחת עם מראה ספורט אלגנטי יוקרתי.